Ugyan nem kifejezetten egyterűről van szó, mégis érdekes lehet az Iveco júniusban bemutatkozó, vadonatúj Daily haszongépjárműve, amely a gyártó szerint nem más, mint a „hagyomány és az innováció tökéletes ötvözete.”
Az újdonság megtartotta az eddig is jól ismert klasszikus alvázszerkezetet, amely garantálja az erőt, a rugalmasságot és a tartósságot, nem mellesleg a fülkés alvázak esetén sokkal jobban konfigurálható. Bár van, ami maradt a régi, a márka rengeteg energiát fektetett a furgon megújításába, melyek leginkább a kezelhetőség és a szállítási kapacitás terén érzékelhetőek. Mindezt pedig az optimalizált raktér-térfogatnak és a jobban hozzáférhető raktérnek köszönhetik.
Teljesen újratervezték a tengelytáv, a teljes hossz és a raktérhossz arányait, aminek eredményeképpen nagyobb rakodóteret kaptak. Három változatban érhető el a furgon: egy 18 és egy 20 köbméterest, melyek a kategória legjobb raktérfogatával rendelkeznek, valamint egy 11 köbméteres, mely a kategória legjobb raktérhatékonyságával bíró furgonja lett.
Nem csak belül lett jobb a Daily, hiszen új formatervet is kapott, ami nagyobb tengelytávot és rövidebb hátsó túlnyúlást eredményezett. Ezeknek köszönhetően a szegmensében kiemelkedő vezethetőséget biztosít sofőrjének. 3,5 tonnás össztömegig minden új verzió modernebb első felfüggesztést kapott, amivel nem csak az irányítást, de a kényelmet is továbbfejlesztették. A sima hátsókerekes modellek új hátsó futóművet kaptak, amivel több, mint 5 centivel került alacsonyabbra a rakodóplatform, ezzel is megkönnyítve a pakolást.
Az Iveco továbbra is nagy hangsúlyt fektet a vállalkozásokra, melyeknek a fogyasztás csökkentésével, és a rengeteg variációs lehetőséggel kínál kedvezni. A kategóriában legjobbnak számító teljesítmény és a széles motor-, sebességváltó- és tengelyáttétel-választék pedig további vonzó tulajdonságok lehetnek.
Ugyan tudjuk, hogy egy ekkora autó esetében szinte lehetetlen személyautós vezetési élményt produkálni, a gyáriak mégis azt ígérik, hogy a Daily ezt fogja nyújtani. Emellett példás ergonómiát, hatékonyabb hangszigetelést és jobb légkondicionálót is garantálnak. Számunkra nem mellékesen az újdonság személyszállításra alkalmas kivitelekben is elérhető lesz.
Sajnos fotók egyelőre nincsenek a Dailyről, de annyit már tudunk, hogy Olaszországban és Spanyolországban gyártják majd a júniusban bemutatkozó furgont.