Felnőtt utas – 34 pont / 95%
Az utastér stabil maradt a frontális ütközés folyamán. A báburól leolvasott adatok szerint a vezető és az utas számára is jó védelmet biztosít a térd és a combcsont számára, és nincs veszély a különböző méretű, különböző üléspozícióban ülő utasok számára sem. Az autóval történő oldalütközést imitáló teszten az Orlando maximális pontszámot ért el. Az ülés és a fejtámla jó védelmet nyújtott a ráfutásos baleset esetén fennálló ostorcsapás effektusra.
Gyermek utas – 39 pont / 79%
A bábuk adatai alapján a Chevrolet maximális pontszámot ért el a dinamikus teszteken a 3 éves kornak megfelelő méretű babák védelmére. Az utasoldali légzsák kikapcsolható, így lehetővé teszi a babaülés menetiránnyal szemben történő elhelyezését. Az autó világos információkkal szolgál a légzsákok állapotát illetően, amiért díjazták, illetve megfelelően jelzi, hogy veszélyes a légzsák kikapcsolása nélkül menetiránynak háttal behelyezni a gyermekülést.
Gyalogosok – 18 pont / 49%
A motorháztető első részének egésze, ahol az elgázolt gyalogosok csípője és medencecsontja ütközik az autóval, rossz védelmet biztosít. A gyermekkorú gyalogosok gázolásánál, a fejjel ütköző részek nagy része jó eredményt ért el, ugyanakkor vannak rossz pontok is. A felnőttek fejével ütköző részek nagy része rossz eredménnyel zárt.
Biztonsági asszisztensek – 5 pont / 71%
Az elektronikus menetstabilizáló alapfelszereltség az autóban, és teljesíti az Euro NCAP által támasztott követelményeket. A biztonsági öv becsatolására való figyelmeztetés az első két utas számára szintén alapfelszereltség. Sebességkorlátozó nem elérhető a járműhöz.
Chevrolet Orlando egyterű törésteszt: összesen 5 csillag
| Frontális ütközés | ||
|---|---|---|
| Fej | ||
| Vezető-légzsák érintkezés | stabil | |
| Utas-légzsák érintkezés | stabil | |
| Mellkas | ||
| Utastér | stabil | |
| Szélvédőoszlop hátrafelé mozgása | 2 mm | |
| Komránykerék hátrafelé mozgása | nem mozdult | |
| Kormánykerék felfelé mozgása | nem mozdult | |
| Mellkas érintkezés a kormánnyal | nincs | |
| Láb felső része, térdek és medence | ||
| Merev alkatrészek a műszerfalon | nem okoz sérülést | |
| Koncentrált terhelés a térdre | nem okoz sérülést | |
| Láb alsó része és lábfej | ||
| Lábtér sérülése | nincs | |
| Pedálok hátrafelé mozgása | kuplung – 5 mm | |
| Pedálok felfelé mozgása | nem mozdult | |
| Oldalütközés | ||
| Fejet védő légzsák | Igen | |
| Mellkast védő légzsák | Igen | |
| Ostorcsapás effektus | ||
| Ülés leírása | Alap, szövet, 4 irányban manuálisan állítható | |
| Fejtámla típusa | Passzív | |
| Geometriai értékelés | 1 pont | |
| Tesztek | ||
| Súlyos ütközés | 2,4 pont | |
| Közepes ütközés | 2,7 pont | |
| Kis ütközés | 2,5 pont | |
| Gyermekvédelem | ||
| Kor | 1,5 | 3 éves |
| Értékelés | 12 pont | 10,5 pont |
| Ülés típusa | Britax Roemer BabySafe | Britax Roemer Duo Plus |
| Pozíció | Menetiránynak háttal | Menetiránynak megfelelően |
| Rögzítés | biztonsági övvel | ISOFIX és felső heveder |
| Frontális ütközés | ||
| Fej előre mozdulása | Védve | Védve |
| Fej gyorsulása | Jó | Jó |
| Mellkas nyomása | Jó | Megfelelő |
| Oldalütközés | ||
| Fej védelme | Védve | Védve |
| Fej gyorsulása | Jó | Jó |
| Biztonsági asszisztensek | ||
| Sebességtartó asszisztensek | ||
| Nem értékelték | ||
| Sebesség információk | ||
| Sebességtartó asszisztens (manuális) | ||
| Elektronikus menetstabilizáló | ||
| ESP | Átment | |
| Biztonsági öv becsatolására figyelmeztetés | ||
| Sofőr és első utas | Átment | |
| Hátsó utasok | Nem értékelték | |
Forrás, részletes leírás, képek és videók: Euro NCAP


