Chevrolet Orlando egyterű törésteszt

Felnőtt utas – 34 pont / 95%

Az utastér stabil maradt a frontális ütközés folyamán. A báburól leolvasott adatok szerint a vezető és az utas számára is jó védelmet biztosít a térd és a combcsont számára, és nincs veszély a különböző méretű, különböző üléspozícióban ülő utasok számára sem. Az autóval történő oldalütközést imitáló teszten az Orlando maximális pontszámot ért el. Az ülés és a fejtámla jó védelmet nyújtott a ráfutásos baleset esetén fennálló ostorcsapás effektusra.

Gyermek utas – 39 pont / 79%

A bábuk adatai alapján a Chevrolet maximális pontszámot ért el a dinamikus teszteken a 3 éves kornak megfelelő méretű babák védelmére. Az utasoldali légzsák kikapcsolható, így lehetővé teszi a babaülés menetiránnyal szemben történő elhelyezését. Az autó világos információkkal szolgál a légzsákok állapotát illetően, amiért díjazták, illetve megfelelően jelzi, hogy veszélyes a légzsák kikapcsolása nélkül menetiránynak háttal behelyezni a gyermekülést.

Gyalogosok – 18 pont / 49%

A motorháztető első részének egésze, ahol az elgázolt gyalogosok csípője és medencecsontja ütközik az autóval, rossz védelmet biztosít. A gyermekkorú gyalogosok gázolásánál, a fejjel ütköző részek nagy része jó eredményt ért el, ugyanakkor vannak rossz pontok is. A felnőttek fejével ütköző részek nagy része rossz eredménnyel zárt.

Biztonsági asszisztensek – 5 pont / 71%

Az elektronikus menetstabilizáló alapfelszereltség az autóban, és teljesíti az Euro NCAP által támasztott követelményeket. A biztonsági öv becsatolására való figyelmeztetés az első két utas számára szintén alapfelszereltség. Sebességkorlátozó nem elérhető a járműhöz.

Chevrolet Orlando egyterű törésteszt: összesen 5 csillag

Chevrolet Orlando egyterű Euro NCAP törésteszt mérési eredményei
Frontális ütközés
Fej
Vezető-légzsák érintkezés stabil
Utas-légzsák érintkezés stabil
Mellkas
Utastér stabil
Szélvédőoszlop hátrafelé mozgása 2 mm
Komránykerék hátrafelé mozgása nem mozdult
Kormánykerék felfelé mozgása nem mozdult
Mellkas érintkezés a kormánnyal nincs
Láb felső része, térdek és medence
Merev alkatrészek a műszerfalon nem okoz sérülést
Koncentrált terhelés a térdre nem okoz sérülést
Láb alsó része és lábfej
Lábtér sérülése nincs
Pedálok hátrafelé mozgása kuplung – 5 mm
Pedálok felfelé mozgása nem mozdult
Oldalütközés
Fejet védő légzsák Igen
Mellkast védő légzsák Igen
Ostorcsapás effektus
Ülés leírása Alap, szövet, 4 irányban manuálisan állítható
Fejtámla típusa Passzív
Geometriai értékelés 1 pont
Tesztek
Súlyos ütközés 2,4 pont
Közepes ütközés 2,7 pont
Kis ütközés 2,5 pont
Gyermekvédelem
Kor 1,5 3 éves
Értékelés 12 pont 10,5 pont
Ülés típusa Britax Roemer BabySafe Britax Roemer Duo Plus
Pozíció Menetiránynak háttal Menetiránynak megfelelően
Rögzítés biztonsági övvel ISOFIX és felső heveder
Frontális ütközés
Fej előre mozdulása Védve Védve
Fej gyorsulása
Mellkas nyomása Megfelelő
Oldalütközés
Fej védelme Védve Védve
Fej gyorsulása
Biztonsági asszisztensek
Sebességtartó asszisztensek
Nem értékelték
Sebesség információk
Sebességtartó asszisztens (manuális)
Elektronikus menetstabilizáló
ESP Átment
Biztonsági öv becsatolására figyelmeztetés
Sofőr és első utas Átment
Hátsó utasok Nem értékelték

Forrás, részletes leírás, képek és videók: Euro NCAP