A Nissan elkötelezetten küzd, hogy NV200 (Evalia) modellje a mindenki által ismert London taxi sikeres utódja lehessen, nincs könnyű dolga. Ezúttal át kellett rajzolniuk a kisbuszuk orrát, hogy az hasonló arccal tudjon híres elődje helyébe lépni.
AZ NV200 London taxi 2012 augusztusában mutatkozott meg a nagyközönségnek, ám most egy meglehetősen más elülső formatervvel próbál majd meg észrevétlenebbé válni a brit utcaképben. A módosításokat kifejezetten az angol főváros vezetésének kérésére hajtották végre a japánok. A szigetországiaknak az nem tetszett, hogy az orrkiképzés semmilyen módon nem emlékeztette őket az évek alatt kultikussá váló előd formáira. Így született meg a méretes króm maszkkal, és kör alakú fényszórókkal a világba bámuló NV200. Hogy ez kinek teszik és kinek nem, mindenki döntse el maga.
Volt egy másik fontos szempont is ahhoz, hogy szolgálatot teljesíthessen Londonban a japánok modellje. Teljesítenie kellett a 7,6 méteres fordulókört, és ennek köszönhetően az angolok valamelyest szélesített és módosított első futóművel kapják meg az NV200-at.
A 2014 decemberétől szolgálatba álló autók 1,6 literes benzinmotorral kerülnek gyártásba, méghozzá automataváltóval párosítva. Azért esett a japánok választása erre az erőforrásra, mert tisztább, és kevesebb nitrogén-oxidot juttat a levegőbe a jelenlegi London taxiknál. 2015-től pedig már elektromos hajtáslánccal is debütál a modell Anglia fővárosában.
A japánok persze nem csak Londonra koncentrálnak, hiszen az NV200 a Nissan globális taxiprogramjának része, és az angol főváros mellett ez a modell teljesít majd szolgálatot New Yorkban, Tokióban és Barcelonában is, természetesen az eredeti orrkiképzéssel.