 
			
		
Felnőtt utas – 32 pont / 84%
Az utastér stabil maradt a frontális ütközés folyamán és az utas egész testére jó eredményt ért el. A báburól leolvasott adatok szerint a vezető és az utas számára is jó védelmet biztosít a térd és a combcsont számára. A Fordban ugyanolyan védelem áll rendelkezésre a különböző méretű, különböző üléspozícióban ülő utasok számára. Az autóval történő oldalütközést imitáló teszten a Courier maximális pontszámot ért el a test minden részén. A sokkal szigorúbb, póznával történő oldalütközés esetén a bábu a bordák és a mellkas területén megfelelő védelmet mutatott. Az ülés és a fejtámla csekély védelmet nyújtott a ráfutásos baleset esetén fennálló ostorcsapás effektusra.
Gyermek utas – 41 pont / 84%
A bábuk adatai alapján a Tourneo Courier maximális pontszámot ért el a dinamikus teszteken a 1,5 éves kornak megfelelő méretű babák védelmére. A frontális ütközéses teszt folyamán a 3 évesnek megfelelő bábu menetiránynak megfelelően volt elhelyezve az autóban, és a fejének az előre történő elmozdulása nem volt veszélyes mértékű, de a mellkas területén mindössze megfelelő eredményt ért el. Mind a 1,5, mind a 3 éves kornak megfelelő babák jól voltak védve a gyermekülésben az oldalütközés folyamán, minimalizálva ezzel az esélyt arra, hogy bármi ütközzön a fejükkel. Az utasoldali légzsák kikapcsolható, így lehetővé teszi a babaülés menetiránnyal szemben történő elhelyezését. A hátsó szélső ülések i-Size kompatibilisek. Mindenféle gyermekülés, ami az autóhoz kompatibilis, könnyen elhelyezhető a Courierben, kivéve a 0+ félig univerzális üléseket az első utas ülésén.
Gyalogosok – 27 pont / 74%
A Ford első lökhárítója maximális pontszámot értek el a gyalogosok lábával történő ütközés vizsgálatánál. Ugyanakkor a motorháztető első része már sokkal változatosabb képet mutatott. Az elgázolt gyalogos feje számára a legtöbb helyen jó védelmet biztosít a motorháztető és a szélvédő, eltekintve a szélvédő aljától és a merev szélvédőoszlopoktól.
Biztonsági asszisztensek – 7 pont / 56%
Az elektronikus menetstabilizáló alapfelszereltség az autóban, és teljesíti az Euro NCAP által támasztott követelményeket. Ahogy a biztonsági öv becsatolására való figyelmeztetés is, mind az első, mind a hátsó sorban. A vezető általi sebességkorlátozó rendszer szintén elérhető, és ugyancsak teljesíti a követelményeket. A Tourneo Courierhez nem elérhető sávtartó asszisztens és önálló fékrendszer sem.
Ford Tourneo Courier egyterű törésteszt: összesen 4 csillag
| Frontális ütközés | ||
|---|---|---|
| Fej | ||
| Vezető-légzsák érintkezés | stabil | |
| Utas-légzsák érintkezés | stabil | |
| Mellkas | ||
| Utastér | stabil | |
| Szélvédőoszlop hátrafelé mozgása | 2 mm | |
| Komránykerék hátrafelé mozgása | nem mozdult | |
| Kormánykerék felfelé mozgása | nem mozdult | |
| Mellkas érintkezés a kormánnyal | nincs | |
| Láb felső része, térdek és medence | ||
| Merev alkatrészek a műszerfalon | nem okoz sérülést | |
| Koncentrált terhelés a térdre | nem okoz sérülést | |
| Láb alsó része és lábfej | ||
| Lábtér sérülése | nincs | |
| Pedálok hátrafelé mozgása | Fék – 73 mm | |
| Pedálok felfelé mozgása | Fék – 73 mm | |
| Oldalütközés | ||
| Fejet védő légzsák | Igen | |
| Mellkast védő légzsák | Igen | |
| Ostorcsapás effektus | ||
| Ülés leírása | Alap, szövet, 4 irányban manuálisan állítható | |
| Fejtámla típusa | Passzív | |
| Geometriai értékelés | 1,8 pont | |
| Tesztek | ||
| Súlyos ütközés | 2,3 pont | |
| Közepes ütközés | 2,1 pont | |
| Kis ütközés | 1,9 pont | |
| Gyermekvédelem | ||
| kor | 1,5 | 3 éves | 
| értékelés | 12 pont | 10,6 pont | 
| Ülés típusa | Römer BabySafe + ISOFIX Base | Römer Duo Plus | 
| Pozíció | Menetiránynak háttal | Menetiránynak megfelelően | 
| Rögzítés | ISOFIX és lábtámasz | ISOFIX és felső heveder | 
| Frontális ütközés | ||
| Fej előre mozdulása | Védve | Védve | 
| Fej gyorsulása | Jó | Jó | 
| Mellkas nyomása | Jó | Megfelelő | 
| Oldalütközés | ||
| Fej védelme | Védve | Védve | 
| Fej gyorsulása | Jó | Jó | 
| Biztonsági asszisztensek | ||
| Sebességtartó asszisztensek | ||
| Opcionális | ||
| Sebesség információk | ||
| Sebességtartó asszisztens (manuális) | Átment | |
| Elektronikus menetstabilizáló | ||
| ESC | Átment | |
| Biztonsági öv becsatolására figyelmeztetés | ||
| Sofőr és első utas | Átment | |
| Hátsó utasok | Átment | |
Forrás, részletes leírás, képek és videók: Euro NCAP



 
		 
		 
		 
		